Известие

Collapse
No announcement yet.

Тампони стабилизираща щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Абе мойте полиуретани нещо за 3 месеца им свърши смазката и се започна едно гадно скърцане...Не може ил да се смажат без да се разкачва всичко отново...С някаква сприцовка и игла да "пръсна" НЯКАКВА смазка ?
    Много прах,много няма как да не стане така,помисли за някаква вакса която да се нацапа отвън или някакъв протектор,чесно казано не съм чул досега за подобна изгъзица ама ми щукна като идея ,100 процента има препарати на който не действа влагата и праха толкова бързо и могат да се нанасят отвън за да предпазват съдържанието вътре.

    ПС:Може и някаква глупост да съм написъл ,ама да ми простите ,че малко темературата ми е в повече
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

    Comment


    • #32
      Има весокоустойчиви греси. Устойчиви на температура, вода, и подобни. Като тези дето слагат на спирачните апарати зад накладките. Няма измиване.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Ами определено ще мисля в тази насока, защото скърцането е много "зловещо", особено когато колата е още студена и не са и се наместили "кокалите"....

        Пак не получих отговор на въпроса : "мога ли да смажа въпросните тампони на стаб.щанга без да трябва да разглабям...Мисълта ми е да отида на едно каналче и с спринцовка с игла да омажа добре тампоните ?!
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Пак не получих отговор на въпроса : "мога ли да смажа въпросните тампони на стаб.щанга без да трябва да разглабям...Мисълта ми е да отида на едно каналче и с спринцовка с игла да омажа добре тампоните ?!
          Да, можеш. Използвай нещо, което не се отмива лесно. Графитна грес за велосипедна верига е добър вариант.
          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
            Да, можеш. Използвай нещо, което не се отмива лесно. Графитна грес за велосипедна верига е добър вариант.
            Още по-добре силиконов спрей за верига на шосеен мотоциклет. Ужасно устойчив на отмиване. Има силно проникващи свойства и не уврежда гумените съединения. Цената му е около 20 лв / не съм купувал скоро /, но ще ти стигне за няколко години.
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #36
              Аз мога да ви кажа от собствен опит в професионален аспект ползвам силиконова грес .Ползвам такава грес заради машините които работят в такава среда а имено машина която мие бутилки и водата е минерална и топла преди съм ползвал какви ли не греси и след няколко дена всичко се измива .На една от немските машини ползвам грес на KLUUBER но но няма никакъв номер защото се прави специално за нея .Но силиконовата грес е по добра според мен понеже е по гъста и се полепва някак като лепило стои.

              Comment


              • #37
                Нямам представа на алфата как са, но на сеата оригиналните тампони на стабилизиращата щанга отвътре с с някакво кече. Същото е напоено с грес и реално няма досег на металната щанга с гумата на тампона. Износи ли се кечето обаче ( което отнема около 6 години) започва скърцане и смазването оправя проблема за около полвин година .

                Comment


                • #38
                  Колеги сменях горните носачи и забелязах че стабилизиращата щанга има ход при дърпане около половин сантиметър а миналата година и смених тампоните с полиуретанови минал съм 10 000 км така ли трябва да са или са заминали, а ги дават за 70 000км направо не мога да повярвам че за толкова кратко време са свършили.
                  АР 156 1.8 ТС 2000г

                  Comment


                  • #39
                    А бе, ако не тропа, не е проблем, ама не е редно да се движи. Още по-малко за кратко време, както казваш. Освен да не са били смазани тампоните и да се е изял материалът. Или да са били с друг размер (по-широк отвор).
                    Иначе за смазване но всичко по ходовата част, лагери, карета ползвам PL 10 - невероятно лепкава грес.

                    Comment


                    • #40
                      Благодаря ти колега нямам си на представа дали са били смазани в оторизиран сервиз ми ги сменяха но приемчика направи недоумяваща физиономия като му ги дадох може и да не са ги поставили правилно май пак ще се сменят, размера го взех лично аз от щангат така че това отпада.
                      АР 156 1.8 ТС 2000г

                      Comment


                      • #41
                        Ами тогава 2 нови от Ферариста, повечко смазка и всичко наново.
                        Между другото какъв ти е размерът на щангата? Щото моята се оказа 23мм и добре, че не избързах с поръчката на 22 милиметрови. Не че щеше да е кой знае колко фатално, ама...

                        Comment


                        • #42
                          аз съм с тампони на супер-про,от Нено.вече 10 000 и то 8 от които без кора отдолу,и не са мръднали.за горните носачи-полиуретанче(пауърфлекс) от ферариста,съвсем друго усещане ,здравина и стабилност отвсякъдеслагайте хубави тампони,колеги,не бих сложил от жигула нищо.лично мнение.
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #43
                            Не знам дали се продават ония рингове дето се слагат да не шава стаб щанга - оригиналните се чупят - виждал съм в един от англ форуми такива, не знам тук дали ги има....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #44
                              Хайде и аз да се изфукам ....смених тампоните на стабилизиращата щанга с полиуретанови и направо немога да си позная колата. Искам искренно да благодаря на колегата ФЕРАРИСТ за съдеиствието и помоща която ми указа.Направил съм снимки на цялата процедура и скоро ще ги кача.И за тези които мислят да се пробват да ги сменят сами ..смело не се притесняваите!!!ааааа и да знаете че трябва да внимавате ако изваждате щангата да внимавате да не я ОБЪРНЕТЕ обратно защото аз збърках и разкачах всичко на ново.
                              алфа 156 1.9 JTD '99

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                                аз съм с тампони на супер-про,от Нено.вече 10 000 и то 8 от които без кора отдолу,и не са мръднали.за горните носачи-полиуретанче(пауърфлекс) от ферариста,съвсем друго усещане ,здравина и стабилност отвсякъдеслагайте хубави тампони,колеги,не бих сложил от жигула нищо.лично мнение.
                                Щом са от ЖИГУЛА искаш да кажеш не са убаи ааааа.........
                                А да дадеш 18лв. бр. за БЪРТ и след има няма 9м.и 8-9000км. да са се разтропали, по-добре ли е.........
                                Миналата година питам в Тин Кар за тампони и ми предлагат някви QH за 36лв. бр.
                                ЗА БОГА МОЖЕЛИ ДЕНО ПАРЧЕ ГУМА ДА СТРУВА 36ЛВ.

                                Ако както коментират колегите с плеуританови тампони, че след време се разскърцват и се налага смазване и евентоално не става с повърхностно а се налага разглобяване......... то защо да се копуват скъпи тмпони!!!!!!
                                След като има алтернативи от по 0,80, 1, 2, 3, 5лв.
                                Така като вляза в някой магазин за авточасти и се пооглеждам за някоя алтернатива за наще принцеси, миии по-скъпи тампони за стабилизираща щанга от 5лв. не съм виждал. От някво Ауди и Фолцваген Шаран /мисля беше/ приличат много на нашите, визуално при отвор 21-22мм. 5лв.бр. Едни от Форд гледах за задна щанга с отвор 15мм. не съм сигурен колко е нашата 3лв.бр.
                                Е кде са 36лв. къде са 5лв.
                                Аз решихи да си направя експеримент и сложих от Москвич 1лв. бр.
                                Ако тия изкарат повече от Бърта Е Б***И И РИЗИЛА.
                                Като слагах Бърта и един приятел ми вика трябваше от Москвич да сложиш, пък аз му викам МА КАК БЕЕЕ, глей тия са 1/1 с оригиналните..............
                                Демек ся кат ги сменим и на жената втория мъж ша ги ползва.............
                                В БГ по-скъпо не означава ПО-ХИБАВО..............
                                Last edited by haljscho; d.m.y г., 20:23.
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X